Vi søger lige nu en Paid Specialist i SearchComet ApS. Vi er et mindre datadrevet Digital Marketing Bureau, og vi hjælper virksomheder med at få succes online gennem digital strategi, søgemaskineoptimering (SEO), online annoncering, content marketing og konverteringsoptimering.

Som Paid Specialist vil du varetage vores kunders online annoncering på diverse platforme (Google Ads, Facebook, LinkedIn, YouTube m.fl.). Det er ikke et krav, at du har erfaring med betalt annoncering, da vi i stedet søger en person med de rette personlige kompetencer. Grundlæggende viden omkring markedsføring, digitale trends og betalt annoncering vil dog være et plus.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Identificering af de bedste annoncemuligheder ud fra kundens budget og fokus
  • Opsætning af annoncering
  • Løbende optimering og udvikling af annonceringen
  • Løbende opfølgning på de nyeste trends inden for betalt annoncering og test af nye funktioner, vi kan bruge i vores kunders løsninger
  • Afrapportering af data med fokus på udvalgte og relevante KPIer
  • Kundehåntering og projektledelse af egne kunder

Det er en fordel, hvis du:

  • Har flair for IT og interesse i den digitale udvikling
  • Har et grafisk øje og forståelse for layout og design
  • Har gode skriftlige kundskaber på dansk og engelsk
  • Er god til tal og udregninger
  • Er grundig og struktureret
  • Kan lede og drive projekter og kunder

 Som (faglig) person er du:

  • Energisk og engageret
  • Detaljeorienteret og struktureret i dit arbejde
  • Åben og nysgerrig efter ny læring
  • Analytisk og reflekteret
  • Kan holde overblikket, selv når der er mange bolde i luften

I vores arbejde satser vi på tætte relationer med vores kunder, nærværende kundeservice og selvfølgelig resultater. Det at være “konsulent” vægter derfor mindst lige så højt som det faglige. Som ansat hos SearchComet vil vi lytte til dine input, da vi sammen definerer, hvilken retning virksomheden udvikler sig i. 

Vi tilbyder bl.a.

  • En spændende hverdag med alsidige opgaver og problemstillinger
  • Stort ansvar med egne kunder
  • Kompetent oplæring, sparring og udvikling, så du kan blive den bedste på dit område
  • Frokostordning
  • Flextid
  • Hjemmearbejdsdage
  • Sodavand mv. på kontoret
  • Fantastiske kollegaer og godt arbejdsmiljø

Vi vil afholde samtaler løbende og håber på at finde den rigtige kandidat til opstart snarest.
Vi håber, du vil med på rejsen.

Ansøgninger + CV sendes til [email protected].
Mere information om virksomheden kan findes på https://searchcomet.dk/

Hvis der er spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Jessen på 27 54 87 05 eller på [email protected]