Er du skarp til Google– og Facebook Ads? Motiveres du af at vækste dine egne kunder gennem online annoncering? Vil du have en nøglerolle, hvor dine ideer bliver taget seriøst og får liv? Og vil du have en hverdag med stor frihed under ansvar og ambitiøse kolleger?

Så kom og sæt dit aftryk som vores nye kollega!

I SearchComet mærker vi en stigende interesse for vores services inden for digital annoncering, og du får en nøglerolle, hvor du styrer dine egne kunder inden for digital annoncering på diverse platforme, såsom Google, Facebook, LinkedIn, YouTube m.fl.

Det er ikke et krav, at du har erfaring med hele paletten, men det er jo selvfølgelig et plus. Dog er det et krav, at du brænder for dit fag, og du skal som minimum have siddet på et operationelt niveau med annoncering på Google og Facebook. Hos os får du også mulighederne for at varetage kundernes strategiske processer, hvor dine evner som konsulent kan bringes i spil.

Du vil sikkert opleve en indlæringskurve på 45°, men du vil også opleve, at vi sikrer løbende uddannelse og sparring, så du bringer kundernes projekter sikkert i havn.

Hvis du synes, det lyder som et godt match med dine ambitioner til din fremtidige karrierer, så læs videre.

Dine arbejdsopgaver vil være:

    • Identificering af de bedste annoncemuligheder ud fra kundens budget og fokus
    • Opsætning af annoncering
    • Løbende optimering og udvikling af annonceringen
    • Løbende opfølgning på de nyeste trends inden for betalt annoncering og test af nye funktioner, vi kan bruge i vores kunders løsninger
    • Proaktiv rådgivning og udvikling af egne kunder
    • Afrapportering af data med fokus på udvalgte og relevante KPIer
    • Kundehåntering og projektledelse

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så afgørende, men sandsynligvis har du en kommerciel eller marketinguddannelse. Du har minimum nogle års erfaring med betalt annoncering på én eller flere digitale kanaler og derfor også en god forståelse for mekanismerne i digital marketing. Har du erfaring fra en konsulentrolle er det en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder bl.a.

    • En spændende hverdag med alsidige opgaver og problemstillinger
    • Stort ansvar med egne kunder
    • Kort beslutningsproces, hvor din stemme betyder meget og vi vil lytte til dine input, da vi sammen definerer, hvilken retning virksomheden udvikler sig i
    • Kompetent oplæring, sparring og udvikling, så du kan blive den bedste på dit område
    • Frokostordning
    • Flextid
    • Hjemmearbejdsdage
    • Sodavand, kaffe og snacks på kontoret
    • Sociale arrangementer

Kort om bureauet, SearchComet

SearchComet hjælper virksomheder med at få succes online gennem digital strategi, søgemaskineoptimering (SEO), online annoncering (Google Ads, Facebook m.fl.), konverteringsoptimering og digital strategi.

Du bliver en del af en virksomhed, som specialiserer sig i at hjælpe SMVer med digital marketing og vores kunder spænder bredt fra niche B2B-virksomheder, som sælger i både ind– og udland til designbutikker med fysiske butikker på strøget. I vores arbejde satser vi på tætte relationer med vores kunder, nærværende kundeservice og selvfølgelig resultater. Det at være “konsulent” vægter derfor mindst lige så højt som det faglige. Som en del af teamet hos SearchComet vil vi lytte til dine input, da vi sammen definerer, hvilken retning virksomheden udvikler sig i.

Vi vil afholde samtaler løbende og håber på at finde den rigtige kandidat til opstart snarest.

Vil du med på rejsen?

Send os din ansøgning og CV ved at trykke på “ANSØG” herunder hurtigst muligt.

Ansøg

Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. Inden en eventuel anden samtale, bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test.

Hvis der er spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Christian Jessen på 27 54 87 05, eller skriv på cj@searchcomet.dk.