KONVERTERINGSOPTIMERING

Brugertests

Få indsigt i dine brugeres online oplevelser, så du kan optimere din side ud fra adfærdsdata.

Hvorfor lave Brugertests?

Din hjemmeside rummer et kæmpe potentiale, og kampen stopper aldrig for at forbedre dine brugeres oplevelser og øge din konverteringsrate. Til dette har vi en række værktøjer, vi kan bruge, så vi kan analysere os frem til databegrundede optimeringsforslag til hjemmesiden, så oplevelsen kan forbedres.

Vi kan blandt andet optage individuelle sessioner, så vi kan se præcis, hvordan brugeren navigerer på siden, som også fortæller os, hvilke udfordringer brugeren møder. Hvis din side har meget trafik, kan vi også bruge kvantitative værktøjer såsom Heatmaps, hvor vi kan se, hvilke elementer på siden brugeren interagerer med.

Udover disse værktøjer kan vi også lave en heuristisk gennemgang af siden, hvor vi tester siden og evaluerer opsætningen ud fra best-practice principper, hvilket identificerer udfordrende områder, der kræver optimering.

Optimeringsforslag kan testes med A/B splittesting, hvor vi kan se, hvilken effekt en ændring vil have på siden. Herved sikrer vi, at de ændringer, vi implementerer, fungerer efter hensigten.

Alle sider er forskellige, og den optimale løsning afhænger af, hvor meget trafik du har, samt hvordan din side er bygget op. Er du interesseret i at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig, så tøv ikke med at kontakte os.

SearchComet hjælper dig med:

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Opsætning af brugertest-værktøj

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Planlægning af brugertests

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Opsætning og analyse af brugertests

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 A/B splittesting af optimeringsforslag

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Ekspertgennemgang af din side


Vil du øge din konverteringsrate med brugertests, så kontakt os nu.

GRATIS POTENTIALEANALYSE

Bestil en gratis potentialeanalyse som startskuddet på, hvordan du når dine mål.

Bestil potentialeanalyse Læs mere om samarbejdet