Konverteringsoptimering

Målopsætning

Spor alle din mikro- og makrokonverteringer, så du har komplet indsigt i din online performance.

Hvorfor opsætte målsporing?

Opsætning af mål i Google Analytics og andre relevante platforme er vigtigt, for at du kan evaluere din online performance. Uden målsporing ville du ikke vide, om dine tiltag bærer frugt, eller om du unødigt bruger tid og penge på noget, der ikke resulterer i konverteringer.

Opsætning af mål er derfor centralt for, at du kan evaluere dine processer og tilrettelægge din tid, så du investerer på de områder, hvor du kan forvente det største afkast.

Når du skal evaluere din online performance, kan du fokusere på mikro- og makrokonverteringer. En makrokonvertering er dit primære mål — for en webshop vil dette typisk være et køb. En mikrokonvertering er derimod mindre mål, som understøtter udførelsen af dit primære mål — for en webshop kan dette f.eks. være aktivering af chatfunktioner, klik på mails eller telefonnumre og lignende.

Hos SearchComet kan vi hjælpe med at skabe et overblik over de muligheder, du har til rådighed. Efter vi har identificeret relevante mål og touchpoints, hjælper vi naturligvis også med implementeringen af sporingen.

Kontakt os for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig.

SearchComet hjælper dig med:

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Identificere relevante mål på siden 

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Opsætte målsporingen på siden 

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Oprette målene i Google Analytics

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Test og sikring af korrekt målsporing

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Rådgivning om målsporing


Vil du have opsat korrekt målsporing på din hjemmeside, så kontakt os nu.

GRATIS POTENTIALEANALYSE

Bestil en gratis potentialeanalyse som startskuddet på, hvordan du når dine mål.

Bestil potentialeanalyse Læs mere om samarbejdet