Hvorfor YouTube Annoncering?
Omkring 5 milliarder YouTube videoer bliver set på en gennemsnitlig dag, og 32% af forbrugere interagerer med brand videoer på YouTube. Det er derfor ikke underligt, at 45% af marketingansvarlige siger, at de vil tilføje YouTube Ads som en del af deres strategi for 2019.
Med så meget aktivitet er YouTube Ads en ekstraordinær mulighed for at vise videoer og bannerannoncer til dine primære målgrupper og derved holde dit brand top-of-mind hos forbrugerne. Vi kan ramme de helt rigtige brugere via remarketinglister med tidligere besøgende eller ved benyttelse af Googles interesse- eller demografimålgrupper.
Det er dog vigtigt at sætte kampagner, målgrupper og annoncer korrekt op, hvis du vil køre YouTube annoncering, da det er nemt at bruge en masse penge uden at skabe resultater.
Den rigtige opsætning vil derimod øge din eksponering og spare penge, så du kan vise dine YouTube annoncer til dine vigtigste brugere. Ligeledes vil du kunne udnytte de helt rigtige funktioner, så du f.eks. kan generere omsætning og kundeemner gennem YouTube.
Vil du vide mere om YouTube annoncering, f.eks. hvad det koster og hvordan du kan bruge YouTube i din markedsføring, så kan du kontakte os med formularen til højre. Så kan vi tale mere om din situation, dit potentiale samt estimere en pris for din YouTube annoncering.
SearchComet hjælper dig med:
Opsætning af YouTube kampagner
Datadrevet, løbende optimering af kampagner
Videreudvikling og opgradering med nye funktioner
Overvågning af trafik, fejl, mangler og nedbrud
Rådgivning om YouTube annoncering