Content Marketing i København

Vil du have en Content Marketing-løsning, der giver øget synlighed og omsætning uanset om din virksomhed er placeret i København eller andre steder i Danmark. Hos SearchComet går vi ind for et tæt samarbejde, så her kan vi give rådgivning og sparring, der matcher dit niveau og behov. Dette er populært blandt vores kunder, da det skaber flere og bedre resultater. Vi kan derfor også prale af, at vi har meget lav kundeudskiftning. Vil du også opnå ny synlighed? Tag kontakt til os nu – vi glæder os til at indlede en dialog om dine muligheder!

Kontakt os Gratis potentialeanalyse

Du kan få hjælp til:

✔️ SEO

✔️ Linkbuilding

✔️ Teknisk SEO

✔️ Google Adwords

✔️ Facebook Ads

✔️ Instagram annoncering

✔️ Microsoft Ads (Bing)

✔️ LinkedIn annoncering

✔️ Affiliate marketing

    Hvorfor Content Marketing i København?

    Din digitale tilstedeværelse er ekstrem vigtig, for at du kan slå dine konkurrenter. Derfor er det vigtigt, at se nærmere på Content Marketing som marketing initiativ. Vi giver dig de bedste forudsætninger for succes, ved at ligge en sikker, kompetent og effektiv strategi, der udnytter dine styrker. Vi lytter til dine behov, og aftaler KPIer at arbejde ud fra, så vi har en fælles forståelse af, hvad målet med initiativet er. Vores fokus på at opnå dine mål gør, at vi får et tættere samarbejde, og det sikrer, at du bliver hørt.

    Vi er et digital marketing bureau, som har flere års erfaring inden for Content Marketing. Gennem en struktureret og effektiv tilgang, hjælper vi dig og din virksomhed, med at tappe ind i et nyt potentiale vha. online kanaler. Dette gør vi i samarbejde med dig, hvor vi arbejder ud fra dine KPIer. Derved får du en samarbejdspartner med stærke kompetencer, som løfter virksomhedens Content Marketing-indsats til nye højder. Derudover vil du få rådgivning om Content Marketing, så du til hver en tid har indblik i Content Marketing-strategien for din virksomhed.

    Når vi starter vores samarbejde, tager vi udgangspunkt i dine målsætning. Når vi har fundet ud af dine mål med Content Marketing, ser vi på, hvordan du bruger Content Marketing i dag. Herved får vi et kendskab til det potentiale, så vi kan forme en grundig Content Marketing-plan. Hos SearchComet tager vi afsæt i din historiske data, da vi herved kan gå mere målrettet til værks. Dette betyder bedre resultater for dig, da dataindsigten tillader, at vi finder den optimale strategi.

    Derfor skal du samarbejde med SearchComet om Content Marketing i København

    Men hvorfor skal du netop samarbejde med os? Vi er ikke som andre bureauer, da vi går ind for den helt personlige kontakt. Derfor er vores mål, at du får fuld indsigt i din løsning. Vi skal ikke være en udgift, men derimod en lønsom investering, da vi herved får det bedste samarbejde. Derfor er det essentielt, at vi har fokus på dine KPIer, så vi kan sikre, at de bliver nået. Vores fokus på et nært samarbejde betyder, at du vil blive behandlet som en særlig kunde uanset løsningens størrelse.

    Som vi sagde tidligere, syntes vi, vi gør tingene bedre end de andre bureauer, ved at vi tager ansvar, og gør vores arbejde og resultater synlige. Det gør vi gennem vores eget dashboard, som viser dine kernetal og vores udførte opgaver. Dette gør vi for at opbygge den troværdighed, som skaber det bedste og mest optimale Content Marketing-samarbejde. Vi kan også invitere på løbende møder gennem samarbejdet, hvor vi har mulighed for at reorientere samarbejdet. Derved løser vi eventuelle problemstillinger hurtigt, så vi får et endnu bedre samarbejde.

    Har du brug for et (nyt) Content Marketing-bureau, så du kan øge dine resultater online, også i København? Vi er klar til at hjælpe dig, så du kan få flere kunder. Ønsker du at vide mere om et samarbejde, kan du altid kontakte os. Vi ser frem til at tage en snak med dig, hvor vi lærer mere om din virksomhed, så vi kan lave et tilbud til dig. Du kan også udfylde kontaktformularen her på siden – så ringer vi dig op.

    start din digitale rejse

    Gratis potentialeanalyse

    Vil du vide mere om din egen Content Marketing-indsats, så du kan forbedre dine marketingindsatser? Vi laver gratis potentialeanalyser, som giver dig et billede af din eksisterende Content Marketing-indsats. Derudover giver vi indsigt i dine optimeringsmuligheder, så du kan forbedre din virksomheds synlighed online. Efter analysen er sendt, kan vi besøge dig eller holde et online møde, så vi kan præsentere analysen og tale mere om et samarbejde. Udfyld og send formularen herunder, hvis vi skal lave din potentialeanalyse.

      Dit navn

      Din e-mail

      Dit telefonnummer

      Dit domæne

      Indtast tre konkurrenter (valgfrit)

      Potentialeanalysen kan indeholde:

      Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Skitsering af, hvordan du bedst opnår dine mål

      Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Identificering af fejl og mangler

      Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Vurdering af synlighed, trafik og afkast

      Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Muligheder for udvidelse af trafik med højt afkast

      Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Analyse af din markeds- og konkurrencesituation

      FAQ

      Forpligter jeg mig til noget?

      En gratis potentialeanalyse er helt uforpligtende.

      Det er helt op til dig, om du ønsker et møde, hvor vi kan gå mere i dybden og komme med forslag til en konkret handlingsplan eller du selv vil arbejde videre med dine online aktiviteter.

      Hvad sker der, efter jeg har udfyldt formularen?

      Så snart du har indsendt dine oplysninger, vil vi kontakte dig og stille dig et par hurtige spørgsmål, som kan afdække dine nuværende online aktiviteter og eventuelle bemærkning, du måtte have til udarbejdelsen af din potentialeanalyse.

      Herefter vil vi påbegynde udarbejdelsen af din potentialeanalyse.

      Hvordan får jeg min potentialeanalyse?

      Så snart vi har færdiggjort din analyse, vil vi sende den til dig via mail. Herefter kontakter vi dig over telefon, for at gennemgå analysen sammen med dig.

      Hvis du har lyst, kan vi komme ud og præsentere vores fund – således gå mere i dybden og komme med forslag til en konkret handlingsplan.