start din digitale rejse

Webshop Analyse

Ønsker du at få belyst dine potentielle optimerings muligheder for din webshop? Hos SearchComet tilbyder vi en gratis webshop analyse. Vi går igennem A-Z, når vi laver webshop analysen, og finder frem til potentielle muligheder.

I vores webshop analyse kan vi finde frem til steder, hvor du end ikke udnytter det fulde potentiale f.eks på SEO, Google Ads, Facebook, Linkbuilding og meget mere.

Bestil din gratis webshop analyse allerede i dag, og vi kontakter dig så straks, at vores specialister har færdiggjort din webshop analyse.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnummer

Dit domæne

Indtast tre konkurrenter (valgfrit)

Eventuelle bemærkninger til analysen (valgfrit)

Webshop analysen kan indeholde:

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Skitsering af, hvordan du bedst opnår dine mål

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Identificering af fejl og mangler

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Vurdering af synlighed, trafik og afkast

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Muligheder for udvidelse af trafik med højt afkast

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Analyse af din markeds- og konkurrencesituation

FAQ

Forpligter jeg mig til noget?

En gratis webshop analyse er helt uforpligtende.

Det er helt op til dig, om du ønsker et møde, hvor vi kan gå mere i dybden og komme med forslag til en konkret handlingsplan eller du selv vil arbejde videre med dine online aktiviteter.

Hvad sker der, efter jeg har udfyldt formularen?

Så snart du har indsendt dine oplysninger, vil vi kontakte dig og stille dig et par hurtige spørgsmål, som kan afdække dine nuværende online aktiviteter og eventuelle bemærkning, du måtte have til udarbejdelsen af din webshop analyse.

Herefter vil vi påbegynde udarbejdelsen af din webshop analyse.

Hvordan får jeg min webshop analyse?

Så snart vi har færdiggjort din webshop analyse, vil vi sende den til dig via mail. Herefter kontakter vi dig over telefon, for at gennemgå analysen sammen med dig.

Hvis du har lyst, kan vi komme ud og præsentere vores fund – således gå mere i dybden og komme med forslag til en konkret handlingsplan.