Review strategi

Opbyg dine positive anmeldelser og øg din sides troværdighed og konverteringsrate

Fordelene

Hvad er fordelene ved gode anmeldelser?

Med en review strategi får du kortlagt de muligheder, du har for at opfordre dine brugere til at skrive positive anmeldelser på nettet. Dine online anmeldelser er ekstremt vigtige for dit brand, da de er med til at overtale brugeren om, at du er en troværdig forhandler eller udbyder.

73% af forbrugere bruger anmeldelser til at vurdere, om de kan stole på en virksomhed online, og en gennemsnitlig forbruger læser 7 anmeldelser for at evaluere virksomheden. Derfor er det vigtigt, at din virksomhed har stærke online profiler med dertilhørende positive anmeldelser, så forbrugeren kan blive forsikret om, at du er en troværdig forhandler.

Ønsker du at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at opnå flere positive anmeldelser, så kontakt os nu.

Højere konverteringsrate

Folk bruger anmeldelser til at vurdere, om de kan stole på en virksomhed. Det sker typisk som en af de seneste skridt i kunderejsen. Derfor kan man risikere mange salg, hvis man ikke har gode anmeldelser.

Word-of-mouth

Ved at fokusere på at få gode anmeldelser, arbejdes der samtidig på at skabe den optimale kundeoplevelse. En god kundeoplevelse vil skabe et positivt ry i markedet.

Employerbranding

Ikke nok med at man kan opleve flere kunder og øget salg, medarbejdere vil også hellere arbejde for en virksomhed, som andre godt kan lide. Det må være flokdyret i os.

Mulighederne

Hvordan hjælper vi dig med at lægge en review strategi?

Vi hjælper med at tilrettelægge en strategi, som tænker alle de forskellige anmeldelses-sider ind, og som lægger en klar handlingsplan for, hvordan du kan implementere strategien.

KONTAKT MIG

Skal jeg skabe synlighed for din virksomhed?

Søger du en digital marketing specialist, der sætter sig ind i din virksomhed og situation, og skaber de rette resultater? Udfyld nedenstående formular og jeg giver dig et kald, eller send mig en mail, og vi kan tage en dialog om mulighederne for et samarbejde.

Morten Lundgaard
Ejer og Marketing Specialist

Morten Lundgaard
Ejer og Marketing Specialist

DET RETTE MATCH

Er jeg den rigtige specialist til jeres forretning?

Inden du indleder et samarbejde med mig, sørger jeg altid for en grundig forventningsafstemning. Jeg synes, det er vigtigt at få italesat værdierne, så vi sikrer, at der er et godt match inden igangsættelse. Herunder er der nogle typiske kendetegn på et godt og mindre godt match.

Vi er et godt match, hvis I...

Vi er nok ikke de rigtige, hvis I...