Fordelene
Hvad er fordelene med LinkedIn Ads?
LinkedIn har over 500 millioner profiler, og mindst 260 millioner af disse brugere logger ind hver måned. LinkedIn er derfor det største B2B medie på nettet, hvilket er attraktivt for alle virksomheder, hvis primære målgruppe er andre virksomheder. Selvom antallet af brugere er relativt beskedent, så kompenserer LinkedIn for dette ved at have meget specifikke og fleksible målretninger.
Det er muligt at målrette efter mange forskellige tilhørsforhold, heriblandt stilling, anciennitet, branche, virksomhedsstørrelse, specifikke virksomheder og virksomhedsfølgere. Derudover kan du målrette efter uddannelse, interesser og naturligvis også demografi i form af alder og køn.
Erhvervsmålretning
Drømmer du om at målrette mod specifikke virksomheder direkte? LinkedIn Ads kan indfri dine ønsker med helt specifikke målretningsmuligheder.
Definér din målgruppe
Med LinkedIn Ads kan du målrette personer baseret på virksomhed, stillingsbetegnelse, branche og/eller meget andet.
Organisk synlighed
Brug annoncering i kombination med dine organiske opslag og boost dem ud til et større segment. Herved kan du få flere øjne på dit indhold.
Mulighederne
Hvad er muligt med LinkedIn Ads?
Vil du målrette mod brugere ud fra deres jobbeskrivelse, branche eller lignende, så er LinkedIn annoncering for dig. Vi har stor erfaring med at skabe resultater med LinkedIn Ads. Vi kan bl.a. hjælpe dig med:
- Opsætning af LinkedIn kampagner
- Udarbejdelse af relevante målretninger
- Oprettelse af annoncer skræddersyet dit brand
- Opsætning af remarketinglister og mål
- Rådgivning om LinkedIn Ads
Skal vi skabe synlighed for din virksomhed?
Søger du specialister i digital marketing, og har du brug for et team, der kan skabe synlighed for din virksomhed? Ikke nok med at vi er eksperter med stor erfaring inden for mange brancher, men vi formår også at gøre det forståeligt for dig, som netop skal til at starte rejsen.
Christian Jessen
Marketing specialist & Partner
Christian Jessen
Marketing specialist & Partner
DET RETTE MATCH
Er vi det rigtige bureau for jeres forretning?
Inden du indleder et samarbejde med os, sørger vi altid for en grundig forventningsafstemning. Vi synes, det er vigtigt at få italesat værdierne, så vi sikrer, at der er et godt match inden igangsættelse. Herunder er der nogle typiske kendetegn på et godt og mindre godt match.
Vi er et godt match, hvis I...
- Søger et fast og tæt samarbejde
- Har høje vækstambitioner (måske også med internationale perspektiver)
- Ønsker et grundigt og professionelt setup
- Tør investere i jeres virksomhed og jeres brand
- Ønsker at arbejde med de mest kompetente specialister
Vi er nok ikke de rigtige, hvis I...
- Søger de billigste eller en standard pakkeløsning
- Mener, at digital marketing er et kort projekt, som kan klares på kort tid
- Ikke finder værdi i et grundigt og professionelt setup
- Har et budget, der ikke matcher jeres ambitionsniveau
- Tror, at vi ikke stiller krav til jer i samarbejdet
Mere i dybden
Hvorfor annoncere med LinkedIn Ads?
LinkedIn har over 500 millioner profiler, og mindst 260 millioner af disse brugere logger ind hver måned. LinkedIn er derfor det største B2B medie på nettet, hvilket er attraktivt for alle virksomheder, hvis primære målgruppe er andre virksomheder. Selvom antallet af brugere er relativt beskedent, så kompenserer LinkedIn for dette ved at have meget specifikke og fleksible målretninger.
Det er muligt at målrette efter mange forskellige tilhørsforhold, heriblandt stilling, anciennitet, branche, virksomhedsstørrelse, specifikke virksomheder og virksomhedsfølgere. Derudover kan du målrette efter uddannelse, interesser og naturligvis også demografi i form af alder og køn.
Mulighederne er mange, men denne fleksibilitet er ikke gratis, og LinkedIn annoncering kan nemt blive dyrere end andre annonceplatforme. Her kan vi hjælpe dig med at sætte kampagnerne op, så klikprisen begrænses mens din målgruppestørrelse forbliver optimal. Vi hjælper dig hele vejen og sørger for, at du har et optimalt setup, der giver dig de bedste resultater til den bedste pris.
LinkedIn annoncering tilbyder også mange muligheder for at give et aftryk hos din kernemålgruppe. Du kan benytte de typiske billedannoncer, der ligner almindelige opslag med CTA-knapper, men derudover har du mulighed for at dele din brand-video, produkt-video eller lignende, så du giver et varigt indtryk hos brugeren.
En anden mulighed er at indsamle mails til din nyhedsbrev-liste, ved at oprette Lead Ads-kampagner, der tillader tilmelding direkte på LinkedIn, så brugerne ikke behøver forlade LinkedIn. Dette fjerner mange barrierer for et sign-up, så du kan opnå billigere sign-ups.
Ønsker du at høre mere om dine muligheder, eller er du i tvivl om, om du skal investere i LinkedIn annoncering, Facebook annoncering, Google annoncering eller noget helt andet, så er du altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om alle dine muligheder, og hvor du kan få mest for dit annoncebudget. Vi glæder os til at lære dig og din virksomhed at kende.