SearchComet er et passions- og datadrevet Online Markedsførings Bureau. Vi hjælper dig og din virksomhed med at få succes online gennem digital strategi, søgemaskineoptimering, online annoncering og konverteringsoptimering.

Drømmer du om at øge din online synlighed, få mere relevant trafik til din hjemmeside og dermed få flere leads og konverteringer — så lad os samarbejde om at gøre netop dét.

Vi har launchet SearchComet, fordi vi vil gøre tingene lidt anderledes.

De store bureauer bliver kun større i håbet om at lande endnu større kunder. Det betyder også, at distancen mellem kunde og bureau bliver større.

Hos SearchComet er vi et mindre hold af passionerede specialister, og vi har ingen at gemme os bag. Det er os, der udfører arbejdet, leder projekterne og ser dig i øjnene, når vi gennemgår resultaterne. 

Vi prioriterer heller ikke vores kunder efter størrelsen af deres forretning – så uanset om du har en kæmpe global virksomhed, eller om du sælger lokalt i dit nærområde, går vi altid helhjertet ind i samarbejdet.

Vi har rig bureauerfaring og et stærkt kompetencegrundlag. Vi satser på tætte relationer, nærværende kundeservice og eksekvering i bedste kvalitet.

Mød teamet

Det kan være rart at få ansigter på

Her er holdet, som varetager dine digitale interesser. Du kan altid ringe eller skrive til os direkte, og vi vil også meget gerne mødes med dig og tale om dine muligheder eller ønsker til et samarbejde.

Mathilde Skov

SEO– og Content Specialist

Mathildes fornemste opgave er at flytte kundernes hjemmeside højere op i søgeresultatet på Google. Derfor har Mathilde også et love-hate-forhold til Google. En slags ubalanceret romance, hvor Mathilde gør alt, hvad hun kan for at please Google. Og de har dog fundet hinanden meget godt.

Mathilde flirter med Google ved hjælp af hendes stærke kommunikative evner i kombination med hendes tekniske SEO-kompetencer.

Hvis Mathilde skal forklare sin mor, hvad hun laver hos SearchComet, siger hun, hun kigger på hjemmesider og gør dem bedre. Faktisk så gode, at hendes kunder godt kan lide hende.

Hvad er det bedste ved dit arbejde?

“At se kundernes placeringer stige. Når jeg har foretaget en ændring, som jeg selv tror meget på, så er det fedt at se, at Google også er glad og belønner det hårde arbejde.

Derudover kan jeg rigtig godt lide at arbejde med content – og særlig video!”

Hvad bruger du for mange penge på?

“Mad og streaming-abonnementer. Jeg har heldigvis en sød kæreste, som elsker at lave mad, så det bidrager jeg gerne til økonomisk. 

Og så har jeg lige set hele Dexter-serien på 2 måneder.”

Christian Jessen

CEO og Partner

Christian er direktør i SearchComet og bestemmer, hvor næste ekspedition går til.

I Christians arbejde handler det om at sørge for at lede besætning og fartøj gennem rolige såvel som rørte himmelstrøg.

Med en lille besætning vil Christian dog også sætte sig ned i maskinrummet og arbejde med kundernes hjemmesider og overordnede digitale strategi.

Hvad er det bedste ved dit arbejde?

“Det bedste ved mit arbejde er at omgive mig med dygtige og nørdede mennesker. Jeg elsker, når jeg kan stille spørgsmål til en specialist, og svarene gør mig klogere.

Derudover elsker jeg at tale med alle vores kunder. Så kan jeg jo gengive de kloge svar fra specialisten – og virke lidt klogere selv.“

Hvad bruger du for mange penge på?

“Sushi! Ingen tvivl om det. De kender både mit og min kærestes navn nede på restauranten. Måske skulle jeg lære at lave det selv…

Så bruger min kæreste (og dermed jeg) også mange penge på børnetøj.”

Emilie Kusk Furbo

Paid Advertising Specialist

Emilie sidder på pengene. Hun administrerer nemlig kundernes annoncebudgetter på diverse medier.

Emilie er på mange måder vores buzzword queen, som hurtigt kan tale i et sprog, ikke mange forstår. ROAS, CTR og CPM f.eks.

Og ToFu er ikke bare noget, Emilie hader at spise – hun arbejder heller ikke med det (pssst, det står for Top of Funnel). Hun arbejder nemlig mere med det konkurrenceprægede BoFu (you guessed it – Bottom of Funnel).

Og når konkurrencen spidser til, er Emilie i sit és. Hun er nemlig vant til hård konkurrence som elitebadmintonspiller for Århus AB.

Hvad er det bedste ved dit arbejde?

“Det bedste ved mit arbejde er at ramme de ønskede KPIer fra kunderne. Jeg er glad, når de er glade. Og så synes jeg, det er fedt at arbejde med kunderejsen, da det er komplekst og udfordrende.”

Hvad bruger du for mange penge på?

“For at blive i forkortelserne, så bruger jeg nok lidt for mange penge på DIY-projekter. Spray-maling til omlakering af møbler, garn og hæklegrej og mit seneste projekt er, at jeg vil lære at spille ukulele. Man må ikke gå ned på grej.”

Morten Lundgaard

CTO og Partner

Morten er kaptajn på rumskibet SearchComet. Han udvikler værktøjer og effektiviserer arbejdet i maskinrummet, så alt kører gnidningsfrit.

Morten har gennem sin karriere efterhånden prøvet at bemande de fleste poster, da han både har været SEO-specialist, Head of Paid, CRO-specialist og også dyppet tæerne i HR. Morten stortrives i udfordringer med høj kompleksitet, og hvis løsningen ikke findes, så finder Morten én.

Pippi er kendt for at sige, “Det har jeg aldrig prøvet før, så det klarer jeg helt sikkert.”.

Det har Morten aldrig sagt, men han lever det motto på daglig basis.

Hvad er det bedste ved dit arbejde?

“Det bedste ved mit arbejde er at drive en forretning med alt, hvad det indebærer. Hvis vi synes noget kunne være fedt, så prøver vi det af. Og hvis der skal udvikles noget, så bygger vi det.”

Hvad bruger du for mange penge på?

“Jeg er jo en nørd, så jeg bruger nok for mange penge på Warhammer og brætspil. Men selvom jeg er sparsommelig af sind, så synes jeg jo ikke, det er for mange penge.

Jeg forstår f.eks. ikke, hvis man gider betale 2.000 kr. på et par bukser. Så hellere investere i en ny Warhammer faction.”

Du vil gerne være i forbrugerens bevidsthed. De skal kende til jeres virksomhed – jeres navn – jeres brand, og alt hvad det indebærer. Så hvem er I, og hvilket aftryk vil I sætte i jeres branche?
 
Der er mange muligheder, og her kommer vi ind. SearchComet hjælper med at udvælge, koordinere, opsætte, strukturere og slå igennem med strategiske budskaber og effektive tiltag, der vil få dit brand og virksomheder ud i æteren på det rigtige tidspunkt, til det rette segment og for den rigtige pris.
 
… men hvem er SearchComet, og hvorfor skulle du dog arbejde sammen med os? 
 
SearchComet er en værdidrevet virksomhed, der har en række kerneværdier, der sikrer dig som kunde, og som skiller os fra mængden af digitale bureauer.
 
Måske alt dette giver mening for dig, eller måske du undrer dig over, hvad disse værdier betyder for dig, de resultater du kan forvente og den proces, vi ville igangsætte ved et samarbejde – så vi indbyder dig til en helt uforpligtende snak, hvor vi kan tale mere om SearchComet og din situation, og hvordan du får løst udfordringen med at blive et brand i din kernemålgruppes øjne.

Vi vil levere kvalitet

... derfor er vi ikke de billigste

Vi er ærlige

... derfor er vi ikke de dyreste

Vi vil have tætte kunderelationer

... derfor bliver vi aldrig én af Danmarks største

Vi vil arbejde datadrevet

... derfor stiller vi ingen garantier

Vi vil arbejde med virksomheder, der vil samarbejde

... derfor stiller vi også krav til vores kunder

Om Searchcomet

Sådan sikrer vi din digitale succes

Drømmer du om at øge din online synlighed, få mere relevant trafik til din hjemmeside og dermed få flere leads og konverteringer — så lad os samarbejde om at gøre netop dét.

SearchComet er et passions- og datadrevet Online Markedsførings Bureau. Vi hjælper dig og din virksomhed med at få succes online gennem SEO, online annoncering, konverteringsoptimering og digital strategi.

SMV-specialiseret

Med stor erfaring med at vækste små– og mellemstore virksomheder gennem digital marketing kender vi SMVernes behov og udfordring, og vores samarbejdsform er tilpasset dertil.

Ærlig rådgivning

Det er ingen hemmelighed, at SearchComet også skal drive forretning, men omdrejningspunktet for vores rådgivning har altid til formål at vækste din forretning først!

Gennemsigtighed

Vi er svært begejstret for data, og det håber vi også, vores kunder er/bliver. Derfor har vi skabt et gennemsigtigt samarbejde, hvor din data er tilgængelig i dit eget KPI Dashboard.

DET RETTE MATCH

Er vi det rigtige bureau for jeres forretning?

Inden du indleder et samarbejde med os, sørger vi altid for en grundig forventningsafstemning. Vi synes, det er vigtigt at få italesat værdierne, så vi sikrer, at der er et godt match inden igangsættelse. Herunder er der nogle typiske kendetegn på et godt og mindre godt match.

Vi er et godt match, hvis I...

Vi er nok ikke de rigtige, hvis I...