SearchComet er et passions- og datadrevet Online Markedsførings Bureau. Vi hjælper dig og din virksomhed med at få succes online gennem digital strategi, søgemaskineoptimering, online annoncering og konverteringsoptimering.
Drømmer du om at øge din online synlighed, få mere relevant trafik til din hjemmeside og dermed få flere leads og konverteringer — så lad os samarbejde om at gøre netop dét.
Vi har launchet SearchComet, fordi vi vil gøre tingene lidt anderledes.
De store bureauer bliver kun større i håbet om at lande endnu større kunder. Det betyder også, at distancen mellem kunde og bureau bliver større.
Hos SearchComet er vi et mindre hold af passionerede specialister, og vi har ingen at gemme os bag. Det er os, der udfører arbejdet, leder projekterne og ser dig i øjnene, når vi gennemgår resultaterne.
Vi prioriterer heller ikke vores kunder efter størrelsen af deres forretning – så uanset om du har en kæmpe global virksomhed, eller om du sælger lokalt i dit nærområde, går vi altid helhjertet ind i samarbejdet.
Vi har rig bureauerfaring og et stærkt kompetencegrundlag. Vi satser på tætte relationer, nærværende kundeservice og eksekvering i bedste kvalitet.
Mød teamet
Det kan være rart at få ansigter på
Her er holdet, som varetager dine digitale interesser. Du kan altid ringe eller skrive til os direkte, og vi vil også meget gerne mødes med dig og tale om dine muligheder eller ønsker til et samarbejde.
Mathilde Skov
SEO– og Content Specialist
Mathildes fornemste opgave er at flytte kundernes hjemmeside højere op i søgeresultatet på Google. Derfor har Mathilde også et love-hate-forhold til Google. En slags ubalanceret romance, hvor Mathilde gør alt, hvad hun kan for at please Google. Og de har dog fundet hinanden meget godt.
Mathilde flirter med Google ved hjælp af hendes stærke kommunikative evner i kombination med hendes tekniske SEO-kompetencer.
Hvis Mathilde skal forklare sin mor, hvad hun laver hos SearchComet, siger hun, hun kigger på hjemmesider og gør dem bedre. Faktisk så gode, at hendes kunder godt kan lide hende.
Hvad er det bedste ved dit arbejde?
“At se kundernes placeringer stige. Når jeg har foretaget en ændring, som jeg selv tror meget på, så er det fedt at se, at Google også er glad og belønner det hårde arbejde.
Derudover kan jeg rigtig godt lide at arbejde med content – og særlig video!”
Hvad bruger du for mange penge på?
“Mad og streaming-abonnementer. Jeg har heldigvis en sød kæreste, som elsker at lave mad, så det bidrager jeg gerne til økonomisk.
Og så har jeg lige set hele Dexter-serien på 2 måneder.”
Christian Jessen
CEO og Partner
Christian er direktør i SearchComet og bestemmer, hvor næste ekspedition går til.
I Christians arbejde handler det om at sørge for at lede besætning og fartøj gennem rolige såvel som rørte himmelstrøg.
Med en lille besætning vil Christian dog også sætte sig ned i maskinrummet og arbejde med kundernes hjemmesider, deres social media annoncering og overordnede digitale strategi.
Hvad er det bedste ved dit arbejde?
“Det bedste ved mit arbejde er at omgive mig med dygtige og nørdede mennesker. Jeg elsker, når jeg kan stille spørgsmål til en specialist, og svarene gør mig klogere.
Derudover elsker jeg at tale med alle vores kunder. Så kan jeg jo gengive de kloge svar fra specialisten – og virke lidt klogere selv.“
Hvad bruger du for mange penge på?
“Sushi! Ingen tvivl om det. De kender både mit og min kærestes navn nede på restauranten. Måske skulle jeg lære at lave det selv…
Så bruger min kæreste (og dermed jeg) også mange penge på børnetøj.”
Morten Lundgaard
CTO og Partner
Morten er kaptajn på rumskibet SearchComet. Han udvikler værktøjer og effektiviserer arbejdet i maskinrummet, alt imens han styrer kundernes betalte annoncering.
Morten har gennem sin karriere efterhånden prøvet at bemande de fleste poster, da han både har været SEO-specialist, Head of Paid, CRO-specialist og også dyppet tæerne i HR. Morten stortrives i udfordringer med høj kompleksitet, og hvis løsningen ikke findes, så finder Morten én.
Mortens taler ofte i forkortelser (f.eks. ROAS, CTR og CPM). Og ToFu er ikke bare noget, han hader at spise arbejder – det er begreb som skal indtænkes i kunderejsen (pssst, det står for Top of Funnel).
Hvad er det bedste ved dit arbejde?
“Det bedste ved mit arbejde er at drive en forretning med alt, hvad det indebærer. Hvis vi synes noget kunne være fedt, så prøver vi det af. Og hvis der skal udvikles noget, så bygger vi det.”
Hvad bruger du for mange penge på?
“Jeg er jo en nørd, så jeg bruger nok for mange penge på Warhammer og brætspil. Men selvom jeg er sparsommelig af sind, så synes jeg jo ikke, det er for mange penge.
Jeg forstår f.eks. ikke, hvis man gider betale 2.000 kr. på et par bukser. Så hellere investere i en ny Warhammer faction.”
Vi vil levere kvalitet
... derfor er vi ikke de billigste
Vi er ærlige
... derfor er vi ikke de dyreste
Vi vil have tætte kunderelationer
... derfor bliver vi aldrig én af Danmarks største
Vi vil arbejde datadrevet
... derfor stiller vi ingen garantier
Vi vil arbejde med virksomheder, der vil samarbejde
... derfor stiller vi også krav til vores kunder
Om Searchcomet
Sådan sikrer vi din digitale succes
Drømmer du om at øge din online synlighed, få mere relevant trafik til din hjemmeside og dermed få flere leads og konverteringer — så lad os samarbejde om at gøre netop dét.
SearchComet er et passions- og datadrevet Online Markedsførings Bureau. Vi hjælper dig og din virksomhed med at få succes online gennem SEO, online annoncering, konverteringsoptimering og digital strategi.
SMV-specialiseret
Med stor erfaring med at vækste små– og mellemstore virksomheder gennem digital marketing kender vi SMVernes behov og udfordring, og vores samarbejdsform er tilpasset dertil.
Ærlig rådgivning
Det er ingen hemmelighed, at SearchComet også skal drive forretning, men omdrejningspunktet for vores rådgivning har altid til formål at vækste din forretning først!
Gennemsigtighed
Vi er svært begejstret for data, og det håber vi også, vores kunder er/bliver. Derfor har vi skabt et gennemsigtigt samarbejde, hvor din data er tilgængelig i dit eget KPI Dashboard.
DET RETTE MATCH
Er vi det rigtige bureau for jeres forretning?
Inden du indleder et samarbejde med os, sørger vi altid for en grundig forventningsafstemning. Vi synes, det er vigtigt at få italesat værdierne, så vi sikrer, at der er et godt match inden igangsættelse. Herunder er der nogle typiske kendetegn på et godt og mindre godt match.
Vi er et godt match, hvis I...
- Søger et fast og tæt samarbejde
- Har høje vækstambitioner (måske også med internationale perspektiver)
- Ønsker et grundigt og professionelt setup
- Tør investere i jeres virksomhed og jeres brand
- Ønsker at arbejde med de mest kompetente specialister
Vi er nok ikke de rigtige, hvis I...
- Søger de billigste eller en standard pakkeløsning
- Mener, at digital marketing er et kort projekt, som kan klares på kort tid
- Ikke finder værdi i et grundigt og professionelt setup
- Har et budget, der ikke matcher jeres ambitionsniveau
- Tror, at vi ikke stiller krav til jer i samarbejdet