PAID ADVERTISING
Vi hjælper dig med at opnå stor værdi for dine annoncekroner
Tæt samarbejde, en velovervejet strategi og en tilgang funderet på mange års erfaring mener vi, er opskriften på en succesfuld og langtidsigtet annonceringsstrategi.
Hvordan kan vi hjælpe dig med Paid Advertising?
Online annoncering handler om årvågenhed og konstant optimering. Spørgsmålet er, hvordan får du mest ud af mindst? Derfor er en datadrevet tilgang annoncering online i virkeligheden den eneste rigtige vej frem. Med grundig optimering og højt kompentenceniveau er vi hos SearchComet specialister i at øge din omsætning vha. blandt andet Google Ads (førhen Google Adwords) og Facebook Ads.
Vi har stor erfaring med at få det rette budskab ud til de rette kunder via målrettet online annoncering. Således kan vi hjælpe med at optimere din online marketing ud fra dine krav til målsætning og afkast, så du opnår de bedst mulige resultater.
Tæt samarbejde, en velovervejet strategi og en tilgang funderet på mange års erfaring mener vi, er opskriften på en succesfuld og langsigtet marketing strategi.
Google Ads
Målret dine annoncer til købsparate målgrupper og få vist dine produkter og/eller services på relevante søgninger på Google. Vi kan måle direkte på resultaterne og sikre, at din investering betaler sig.
Facebook Ads
80% af danskerne er på Facebook, og over 50% i alderen 16–89 år anvender Facebook dagligt. Hos SearchComet hjælper vi med strategi og opsætning af annoncering, så du er sikret de bedste resultater med Facebook-annoncering.
Instagram Ads
Instagram har 1 milliard aktive brugere per måned og er allerede en indflydelsesrig platform for branding og salg. Hos SearchComet kan vi hjælpe med opsætning og optimering af dine Instagram kampagner.
LinkedIn Ads
Sælger du services eller produkter til virksomheder? Så er LinkedIn den perfekte platform til dig. På LinkedIn kan du målrette annoncering mod specifikke virksomheder, stillingsbetegnelser og meget andet.
YouTube Ads
Produktvideoer kan øge salget med 144%, så ønsker du at annoncere med video, kan vi hjælpe med hele processen: målretning, format, længde, opsætning og optimering, så du opnår dine ønskede resultater.
Microsoft Ads (Bing)
Bing har 13 mio. søgninger hver måned i Danmark, og det er derfor også vigtigt at være på Bing med dine annoncer. Bing er kendt for gode konverteringsrater, da målgruppen på Bing ofte er mere købsparat.
Affiliate Ads
Et affiliate netværk skal ses som værende en mellemmand mellem virksomheden og de publishers, som er en tilknyttet netværket. Betaling er enten via en overordnet kampagnepris eller en procentdel af salget, som partneren har genereret.
Om Searchcomet
Sådan sikrer vi din digitale succes
Drømmer du om at øge din online synlighed, få mere relevant trafik til din hjemmeside og dermed få flere leads og konverteringer — så lad os samarbejde om at gøre netop dét.
SearchComet er et passions- og datadrevet Online Markedsførings Bureau. Vi hjælper dig og din virksomhed med at få succes online gennem SEO, online annoncering, konverteringsoptimering og digital strategi.
SMV-specialiseret
Med stor erfaring med at vækste små– og mellemstore virksomheder gennem digital marketing kender vi SMVernes behov og udfordring, og vores samarbejdsform er tilpasset dertil.
Ærlig rådgivning
Det er ingen hemmelighed, at SearchComet også skal drive forretning, men omdrejningspunktet for vores rådgivning har altid til formål at vækste din forretning først!
Gennemsigtighed
Vi er svært begejstret for data, og det håber vi også, vores kunder er/bliver. Derfor har vi skabt et gennemsigtigt samarbejde, hvor din data er tilgængelig i dit eget KPI Dashboard.
Det store spørgsmål
Hvorfor skal du overveje betalt annoncering?
Vi rådgiver ikke vores kunder til at gøre noget, der ikke giver mening for deres forretning, men det kan være svært at argumentere for, hvorfor man ikke skulle overveje betalt annoncering i sin digitale marketing strategi. F.eks. kan Google Ads og Facebook Ads være vigtige komponent i en komplet og vellykket strategi, hvis du ønsker at nå ud til dine kunder med produkter, services og ikke mindst tilbud.
Primære grunde til at overveje betalt annoncering:
- Bevist effektivitet
- Unikke målretningsmulighed
- Mulighed for at skrue op og ned
- Du får synlighed nu og her
Resultaterne af vores arbejde
Vi er utrolig glade for alle vores kunder, og vi bestræber os altid på at skabe de bedste resultater. Her er nogle af de samarbejder, som vi har fået lov til at dele med jer, og hvor vi er særligt stolte af de skabte resultater.
DET RETTE MATCH
Er vi det rigtige bureau for jeres forretning?
Inden du indleder et samarbejde med os, sørger vi altid for en grundig forventningsafstemning. Vi synes, det er vigtigt at få italesat værdierne, så vi sikrer, at der er et godt match inden igangsættelse. Herunder er der nogle typiske kendetegn på et godt og mindre godt match.
Vi er et godt match, hvis I...
- Søger et fast og tæt samarbejde
- Har høje vækstambitioner (måske også med internationale perspektiver)
- Ønsker et grundigt og professionelt setup
- Tør investere i jeres virksomhed og jeres brand
- Ønsker at arbejde med de mest kompetente specialister
Vi er nok ikke de rigtige, hvis I...
- Søger de billigste eller en standard pakkeløsning
- Mener, at digital marketing er et kort projekt, som kan klares på kort tid
- Ikke finder værdi i et grundigt og professionelt setup
- Har et budget, der ikke matcher jeres ambitionsniveau
- Tror, at vi ikke stiller krav til jer i samarbejdet
Sådan arbejder vi strategisk med Paid Advertising
Vores udgangspunkt er altid mennesket på den anden side — om det er i samarbejdet med kunder eller i annoncering til besøgende, så kender vi værdien i oprigtigt indhold.
Din annoncering på nettet skal være designet til brugernes behov og sanser. Vi kan hjælpe dig med at lave bannere, tekster eller videoer, der netop skaber adresserer den moderne bruger. Vi laver ikke bare reklamer på nettet, men vi hjælper dig med at skabe en identitet og et image, der er med til at gør din virksomhed spændende og attraktiv.
Inden vi igangsætter annoncering forholder vi os til disse steps.
1
Analyse af markedet
Hvordan ser konkurrencen ud og hvad er din berettigelse i markedet. Dette er vigtigt i forhold til at vide, hvad vi skal slå på for at nå de rette personer, som vi tror på kan konvertere.
2
Identificering af målgruppe
Hvem er vores potentielle kunder – og hvad er udfordringer og såkaldte ‘smerter’ i deres liv? Og hvordan kan vores værditilbud være med til at gøre deres situation nemmere/bedre?
3
Definering af kanal og målretning
Når vi har fundet frem til vores berettigelse i markedet, og hvilken målgruppe vi vil ramme, kan vi udvælge relevante kanaler og målretninger, som matcher målgruppens adfærd.
4
Identificering af søgeord
Hvis vi opererer inden for Search, er det vigtigt at få identificeret relevante søgeord. Vi prioriterer altid search marketing højt, da vi gør os synlige for folk, der er i markedet for nogle specifikke produkter/services.
5
Eksekvering
Når strategien er lagt kan vi bruge vores mange års erfaring på en korrekt opsætning af konti og sporing. Det er vigtigt for os, at der er en god struktur, så vi nemt kan identificere datafunderede optimeringsforslag.
6
Evaluering & justering
Baseret på løbende data vil vi altid udfordre os selv og vores arbejde. Konti skal monitoreres, vedligeholdes og optimeres – og der er altid noget, vi kan gøre bedre. Trods mange års erfaring går vi ydmygt til projekterne, og vi anerkender, at vi befinder os i et hurtigt omskifteligt felt, hvor vi har lært, at tingene er sjældent, som de var i går.
Skal vi skabe synlighed for din virksomhed?
Søger du specialister i digital marketing, og har du brug for et team, der kan skabe synlighed for din virksomhed? Ikke nok med at vi er eksperter med stor erfaring inden for mange brancher, men vi formår også at gøre det forståeligt for dig, som netop skal til at starte rejsen.
Christian Jessen
Marketing specialist & Partner
Christian Jessen
Marketing specialist & Partner