digital strategi

Mediestrategi

Find de rette medier ud fra, hvor du har de bedste muligheder og kan opnå den største afkastningsgrad.

Hvorfor tilrettelægge en Mediestrategi?

Den gennemsnitlige Millennial har ni social media-konti. Ved du, hvilke medier din målgruppe befinder sig på? Hvor finder de inspiration, og hvor konverterer de?

Vores medievaner er komplekse, men med den rette Mediestrategi kan du ramme forbrugeren de rigtige steder, på det rigtige tidspunkt — med det rette budskab.

Millennials foretrækker at engagere sig og måske endda dele et brands videoannoncer, hvis de er relevante for dem. Er dit produkt eller service meget teknisk, kan en blog være en god mulighed for dig, da tekst kan formidle detaljer bedre end andre medier. Hvilke medier der er relevante for din virksomhed, afhænger af dit produkt eller service og bør tilpasses det website, du ønsker at lede trafik og konverteringer over på.

Det er vigtigt, at du udvælger de rette medier og platforme på baggrund af dine muligheder på hver enkelt medie. Dernæst er det vigtigt at vide, hvilke medier der skal have den højeste prioritet — hvilke der er værd at investere i for netop din virksomhed.

SearchComet hjælper dig med:

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Rådgivning om medieudvælgelse

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Kortlægning af muligheder på forskellige medier

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Prioritering af medier med størst afkastningsgrad 

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Udarbejdelse af en medieplan

Heavy Check Mark on Google Android 4.4 Implementering af strategi


Vil du høre mere om dine muligheder med en Mediestrategi, så kontakt os nu.

GRATIS POTENTIALEANALYSE

Bestil en gratis potentialeanalyse som startskuddet på, hvordan du når dine mål.

Bestil potentialeanalyse Læs mere om samarbejdet