Hvorfor annoncere med Instagram Ads?
I januar 2018 var den største målgruppe på Instagram mellem 18-24 år efterfulgt af 25-34 årige. Instagram har over 1 milliard månedligt aktive brugere, og antallet af brugere stiger med omkring 5% hvert kvartal. Instagram bliver fortsat mere populær, og med værdifulde funktioner som Stories, har vi som annoncører en unik mulighed for at komme tæt på brugerne på en meningsfuld måde.
På Instagram er det vigtigt at tænke platformen ind i dine overvejelser, når du vil annoncere. Instagram-annoncering administreres over Facebooks Business Manager konto, og her er mange bureauer tilbøjelige til at nedprioritere Instagram, så annoncerne designes efter de formater, der klarer sig bedst på Facebook.
Hos SearchComet forstår vi værdien i at behandle Instagram som sin egen platform og ikke bare en ekstra placeringsmulighed for dine Facebook-annoncer. Vi tænker brugernes oplevelse, platformens formater og dit brand ind i vores strategi, så vi får lavet meningsfulde annoncer, brugerne vil interagere med.
SearchComet hjælper dig med:
Opsætning af kampagner og annoncer
Datadrevet optimering og splittesting
Videreudvikling af kontoen
Proaktiv brug af nye funktioner
Rådgivning om Instagram Ads