PAID ADVERTISING

Vi hjælper dig med at opnå stor værdi for dine annoncekroner

Tæt samarbejde, en velovervejet strategi og en tilgang funderet på mange års erfaring mener vi, er opskriften på en succesfuld og langtidsigtet annonceringsstrategi.

PAID SERVICES

Hvordan kan vi hjælpe dig med Paid Advertising?

Online annoncering handler om årvågenhed og konstant optimering. Spørgsmålet er, hvordan får du mest ud af mindst? Derfor er en datadrevet tilgang annoncering online i virkeligheden den eneste rigtige vej frem. Med grundig optimering og højt kompentenceniveau er vi hos SearchComet specialister i at øge din omsætning vha. blandt andet Google Ads (førhen Google Adwords) og Facebook Ads.

Vi har stor erfaring med at få det rette budskab ud til de rette kunder via målrettet online annoncering. Således kan vi hjælpe med at optimere din online marketing ud fra dine krav til målsætning og afkast, så du opnår de bedst mulige resultater.

Tæt samarbejde, en velovervejet strategi og en tilgang funderet på mange års erfaring mener vi, er opskriften på en succesfuld og langsigtet marketing strategi.

Google Ads

Målret dine annoncer til købsparate målgrupper og få vist dine produkter og/eller services på relevante søgninger på Google. Vi kan måle direkte på resultaterne og sikre, at din investering betaler sig.

Facebook Ads

80% af danskerne er på Facebook, og over 50% i alderen 16–89 år anvender Facebook dagligt. Hos SearchComet hjælper vi med strategi og opsætning af annoncering, så du er sikret de bedste resultater med Facebook-annoncering.

Instagram Ads

Instagram har 1 milliard aktive brugere per måned og er allerede en indflydelsesrig platform for branding og salg. Hos SearchComet kan vi hjælpe med opsætning og optimering af dine Instagram kampagner.

LinkedIn Ads

Sælger du services eller produkter til virksomheder? Så er LinkedIn den perfekte platform til dig. På LinkedIn kan du målrette annoncering mod specifikke virksomheder, stillingsbetegnelser og meget andet.

YouTube Ads

Produktvideoer kan øge salget med 144%, så ønsker du at annoncere med video, kan vi hjælpe med hele processen: målretning, format, længde, opsætning og optimering, så du opnår dine ønskede resultater.

Microsoft Ads (Bing)

Bing har 13 mio. søgninger hver måned i Danmark, og det er derfor også vigtigt at være på Bing med dine annoncer. Bing er kendt for gode konverteringsrater, da målgruppen på Bing ofte er mere købsparat.

Affiliate Ads

Et affiliate netværk skal ses som værende en mellemmand mellem virksomheden og de publishers, som er en tilknyttet netværket. Betaling er enten via en overordnet kampagnepris eller en procentdel af salget, som partneren har genereret.

Om Searchcomet

Sådan sikrer jeg din digitale succes

Drømmer du om at øge din online synlighed, få mere relevant trafik til din hjemmeside og dermed få flere leads og konverteringer — så lad os samarbejde om at gøre netop dét.

SearchComet er et passions- og datadrevet Online Markedsførings Bureau. Jeg hjælper dig og din virksomhed med at få succes online gennem SEO, online annoncering, konverteringsoptimering og digital strategi.

SMV-specialiseret

Med stor erfaring med at vækste små– og mellemstore virksomheder gennem digital marketing kender jeg SMV'ernes behov og udfordringer, og min samarbejdsform er tilpasset dertil.

Ærlig rådgivning

Det er ingen hemmelighed, at SearchComet også skal drive forretning, men omdrejningspunktet for min rådgivning har altid til formål at vækste din forretning først!

Gennemsigtighed

Jeg ønsker at gøre mit arbejde gennemsigtigt for dig som kunde. Derfor får du adgang til et månedligt dashboard, hvor du kan se alle udførte opgaver på månedlig basis.

Det store spørgsmål

Hvorfor skal du overveje betalt annoncering?

Vi rådgiver ikke vores kunder til at gøre noget, der ikke giver mening for deres forretning, men det kan være svært at argumentere for, hvorfor man ikke skulle overveje betalt annoncering i sin digitale marketing strategi. F.eks. kan Google Ads og Facebook Ads være vigtige komponent i en komplet og vellykket strategi, hvis du ønsker at nå ud til dine kunder med produkter, services og ikke mindst tilbud.

Primære grunde til at overveje betalt annoncering:

CASES

Resultaterne af mit arbejde

Jeg er utrolig glad for alle mine kunder, og jeg bestræber mig altid på at skabe de bedste resultater. Her er nogle af de samarbejder, som jeg har fået lov til at dele med jer.

DET RETTE MATCH

Er jeg den rigtige specialist til jeres forretning?

Inden du indleder et samarbejde med mig, sørger jeg altid for en grundig forventningsafstemning. Jeg synes, det er vigtigt at få italesat værdierne, så vi sikrer, at der er et godt match inden igangsættelse. Herunder er der nogle typiske kendetegn på et godt og mindre godt match.

Vi er et godt match, hvis I...

Vi er nok ikke de rigtige, hvis I...

STRATEGIEN

Sådan arbejder vi strategisk med Paid Advertising

Vores udgangspunkt er altid mennesket på den anden side — om det er i samarbejdet med kunder eller i annoncering til besøgende, så kender vi værdien i oprigtigt indhold.

Din annoncering på nettet skal være designet til brugernes behov og sanser. Vi kan hjælpe dig med at lave bannere, tekster eller videoer, der netop skaber adresserer den moderne bruger. Vi laver ikke bare reklamer på nettet, men vi hjælper dig med at skabe en identitet og et image, der er med til at gør din virksomhed spændende og attraktiv.

Inden vi igangsætter annoncering forholder vi os til disse steps.

1

Analyse af markedet

Hvordan ser konkurrencen ud og hvad er din berettigelse i markedet. Dette er vigtigt i forhold til at vide, hvad vi skal slå på for at nå de rette personer, som vi tror på kan konvertere.

2

Identificering af målgruppe

Hvem er vores potentielle kunder – og hvad er udfordringer og såkaldte ‘smerter’ i deres liv? Og hvordan kan vores værditilbud være med til at gøre deres situation nemmere/bedre?

3

Definering af kanal og målretning

Når vi har fundet frem til vores berettigelse i markedet, og hvilken målgruppe vi vil ramme, kan vi udvælge relevante kanaler og målretninger, som matcher målgruppens adfærd.

4

Identificering af søgeord

Hvis vi opererer inden for Search, er det vigtigt at få identificeret relevante søgeord. Vi prioriterer altid search marketing højt, da vi gør os synlige for folk, der er i markedet for nogle specifikke produkter/services.

5

Eksekvering

Når strategien er lagt kan vi bruge vores mange års erfaring på en korrekt opsætning af konti og sporing. Det er vigtigt for os, at der er en god struktur, så vi nemt kan identificere datafunderede optimeringsforslag.

6

Evaluering & justering

Baseret på løbende data vil vi altid udfordre os selv og vores arbejde. Konti skal monitoreres, vedligeholdes og optimeres – og der er altid noget, vi kan gøre bedre. Trods mange års erfaring går vi ydmygt til projekterne, og vi anerkender, at vi befinder os i et hurtigt omskifteligt felt, hvor vi har lært, at tingene er sjældent, som de var i går.

KONTAKT MIG

Skal jeg skabe synlighed for din virksomhed?

Søger du en digital marketing specialist, der sætter sig ind i din virksomhed og situation, og skaber de rette resultater? Udfyld nedenstående formular og jeg giver dig et kald, eller send mig en mail, og vi kan tage en dialog om mulighederne for et samarbejde.

Morten Lundgaard
Ejer og Marketing Specialist

Morten Lundgaard
Ejer og Marketing Specialist