Skal vi tale om dine muligheder?
Kontakt os — vi glæder os til at tale med dig.
Skriv
Ring
Christian Jessen, SearchComet
Digital Marketing Specialist & Partner
Hvordan laver man SEO?
Hos SearchComet har vi ikke bare læst og igennem flere tusinde af kilder, og deraf blevet kloge på, hvordan man bør arbejde med SEO for at opnå de bedste resultater. Vi har igennem mange års erfaring brygget på forskellige opskrifter, som har gjort os stærke nok til at vide, hvordan vi nu skal håndtere SEO og Googles mange forskellige algoritmer.
Du kan derfor være sikker på, når du vælger os som værende dit SEO-bureau, at de SEO-tiltag vi kommer med, de er truffet ud fra bitter erfaring, og vi ved derfor, hvad der vil være bedst for din forretning. Samtlige af vores specialister har forsøgt alt fra B2B, B2C, E-commerce og andre virksomheder, og har derfor en store vifte af kompetencer, når vi taler om SEO.
Når man skal lave SEO, er det lige meget med hvilken virksomhed man er. Man skal altid begynde med en søgeordsanalyse, så man sikrer sig, at man har en idé om, hvordan man vil starte sit SEO arbejde. Som vi har nævnt tidligere, er søgeordsanalysen selve det ben, der laver hele SEO-strategien.
At arbejde med SEO er ofte mange gange det samme, som man sidder og gør. Man tester mange forskellige signaler fra Google af, opretter nye landingssider, optimerer på nuværende indhold, titler og beskrivelser. Alt sammen fordi, dette skaber et bedre SEO fundament for din virksomhed.
At arbejde med SEO er også, at man tænker ud af boksen, forsøger at finde frem til nye muligheder i form af forskellige analyser. Hos SearchComet har vi gode erfaringer med at skabe forskellige analyser, hvori vi udfordrer dig som kunde til at gå andre veje med din virksomhed.
Vi ser muligheden i at arbejde med SEO som et samarbejde mellem dig og os, så vi kan forøge din virksomhedskendskab og forretning. Det kan ske, at der er flere søgeord, som måske end ikke dine konkurrenter har forsøgt at opnå dominans på endnu, og det er her, vi skal arbejde med SEO, så du får den dominans ude i Google.