Hvad betyder SEO?

SEO er en disciplin, som virksomheder benytter sig af for at opnå højere synlighed ude i søgemaskinernes organiske resultater. SEO er også kaldet for søgemaskineoptimering og forkortes af ordene; Search Engine Optimization.

Kontakt os Gratis potentialeanalyse

Vidste du, at…

Vidste du, at…

Definationen af SEO

SEO er et arbejde, der kræver meget arbejde, og det skal anses som værende en langbar investering, eftersom det tager tid, før man ser potentielle resultater. Med SEO indsamler man søgeord, som man ønsker ens virksomhed skal rangere på ude i søgemaskinerne.

Det er disse søgeord, som skal benyttes for at opnå mere organisk trafik og skabe konverteringer på sigt. Der findes rigtig mange forskellige aspekter indenfor SEO, og du har helt sikkert allerede hørt og/eller læst en masse om dem.

Sagens kerne er at forstå hvad SEO er, det er i sig selv egentlig let nok at forholde sig til. Den svære del er mere, hvordan søgemaskineoptimering bedst muligt udføres. Har man ikke den største erfaring indenfor SEO, kan man ende med at nedgradere sin hjemmeside fremfor at opgradere den.

Så på trods af, hvor mange forskellige kilder man har læst hos, og hvordan SEO bedst skal udføres, har de alle sammen hver især deres forskellige mentaliteter omkring, hvordan man arbejder med SEO. Det kan derfor ikke altid være lige til at finde frem til, hvem der har fat i det helt rette – medmindre man følger de helt store SEO-guruer.

Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her
Læs mere her

Hvordan laver man SEO?

Hos SearchComet har vi ikke bare læst og igennem flere tusinde af kilder, og deraf blevet kloge på, hvordan man bør arbejde med SEO for at opnå de bedste resultater. Vi har igennem mange års erfaring brygget på forskellige opskrifter, som har gjort os stærke nok til at vide, hvordan vi nu skal håndtere SEO og Googles mange forskellige algoritmer.

Du kan derfor være sikker på, når du vælger os som værende dit SEO-bureau, at de SEO-tiltag vi kommer med, de er truffet ud fra bitter erfaring, og vi ved derfor, hvad der vil være bedst for din forretning. Samtlige af vores specialister har forsøgt alt fra B2B, B2C, E-commerce og andre virksomheder, og har derfor en store vifte af kompetencer, når vi taler om SEO.

Når man skal lave SEO, er det lige meget med hvilken virksomhed man er. Man skal altid begynde med en søgeordsanalyse, så man sikrer sig, at man har en idé om, hvordan man vil starte sit SEO arbejde. Som vi har nævnt tidligere, er søgeordsanalysen selve det ben, der laver hele SEO-strategien.

At arbejde med SEO er ofte mange gange det samme, som man sidder og gør. Man tester mange forskellige signaler fra Google af, opretter nye landingssider, optimerer på nuværende indhold, titler og beskrivelser. Alt sammen fordi, dette skaber et bedre SEO fundament for din virksomhed.

At arbejde med SEO er også, at man tænker ud af boksen, forsøger at finde frem til nye muligheder i form af forskellige analyser. Hos SearchComet har vi gode erfaringer med at skabe forskellige analyser, hvori vi udfordrer dig som kunde til at gå andre veje med din virksomhed.

Vi ser muligheden i at arbejde med SEO som et samarbejde mellem dig og os, så vi kan forøge din virksomhedskendskab og forretning. Det kan ske, at der er flere søgeord, som måske end ikke dine konkurrenter har forsøgt at opnå dominans på endnu, og det er her, vi skal arbejde med SEO, så du får den dominans ude i Google.

Hør, hvordan vi kan hjælpe dig

Udfyld kontaktformularen og vi kontakter dig indenfor 24 timer.
Vi glæder os til at tale med dig.